0
Je winkelwagen

Retourbeleid

Omruilen of retourneren

Wij verwerken iedere bestelling zodat jij kunt stralen met jouw nieuwe product. Ben je dan toch niet tevreden over ons product. Of is het beschadigd of onjuist afgeleverd? Dan is het mogelijk om het te ruilen of te retourneren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar ‘t Oortje zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Meld je retourzending altijd eerst via een mail naar info@oortjeutrecht.nl o.v.v. je ordernummer en vul het retourformulier in. Heb je een aankoop beschadigd ontvangen voeg dan een foto toe. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Handig om te weten:

  • Probeer zo veel mogelijk het product in originele staat en onbeschadigd retour te sturen. Mocht het product meer gebruikt zijn dan noodzakelijk is om het uit te proberen dan kunnen we de waardevermindering aan u doorberekenen.
  • Uitgesloten van het retourrecht zijn oorbellen, ook clip oorbellen, dit om hygiënische redenen. Oorbellen mogen alleen geruild worden als het sealzakje onaangebroken is.
  • Buiten de bedenktijd wordt de retour niet in behandeling genomen.
  • Een retour wordt alleen in behandeling genomen met retourformulier.
  • ​De kosten en het risico van de verzending van de retour komt voor jouw rekening.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft voldaan.
  • Je dient als klant zelf de verzendkosten van de retour te vergoeden. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is daarom aan te raden met Track&Trace je pakje te versturen. Bewaar deze code goed totdat jouw retour is verwerkt zodat je de status van jouw pakket altijd kunt inzien mocht er iets mis gaan. Retourzendingen die niet zijn aangekomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.